Novecot ir neizbēgami, pieaugt ir opcionāli.

Revolut – Stāsts no pieredzes

revolut, revolut karte, revolut latvijā

Sveiks lasītāj. Šis nebūs ierastais par un pret raksts, par to, kapēc “Revolut” būtu labāk, vai sliktāk, nekur nebūs norādīti referāļi “Revolut” bonusiem, tikai un vienīgi savs pieredzes stāsts. Kas tad īsti ir Revolut? Revolut ir banka, vismaz viņi sevi tā pozicionē. Jāteic, ka ilgus gadus biju “premium” kartes un konta īpašnieks. Pat neskatoties uz biežiem darbības traucējumiem es biju ļoti apmierināts ar uzņēmuma darbu. Diemžēl, vai šoreiz par laimi – nekas nav mūžīgs. 2019 gadā sanāca izmantot “Revolut” vairāk, kā citus gadus. Viens no galvenajiem iemesliem tam bija Apple pay ieviešana. Par cik Latvijas bankas tādu iespēju nepiedāvāja un es dikti ātri biju pieradis pie maksāšanas ar telefonu, es nolēmu izmantot Revolut ikdienā. Respektīvi, lielākā daļa līdzekļu tika skaitīti uz Revolut konta, tāpat arī tika veikti savstarpēji maksājumi ģimenes, draugu lokā. Gala rezultātā konta apgrozījums gada laikā bija “2 x x x x”.

2019 gada beigās, vienā jaukā dienā nolēmu uzskaitīt uz Revolut konta lielāku summu, kā parasti. Svētki nāca, kā arī Revolut ir tāda feina fīča “Vaults”, kuru izmantoju diezgan aktuāli, lai iekrātu kādu konkrētu summu. Tātad, vēls vakars, sēžu – domāju, jāuzskaita tā nauda taču, lai no rīta neaizmirstās. Ok, izdaru, ielieku “Vaultā” xxx summu un domāju, nu jau laiks iet gulēt. Pēkšņi noskan telefons un infomācija no Revolut. Vārds vārdā nepateikšu, bet long story short – Revolut konts iesaldēts, lai pārbaudītu naudas līdzekļu izvelsmi. Ok, uzrakstu “Atbalsta” komandai, lai paskaidro, kas jādara, cik ilgi utml. 15 minūšu laikā saņemu atbildi, ka ir jāiesniedz dokumenti no bankas par pēdējiem 6 mēnešiem un pāris dienu laikā būs viss ok. Visu iesniedzu tāni pat vakarā.

Kā jau teicu, biju premium kartes, tātad “Priority customer support”. Anyways, pēc pāris dienām neviens ar mani nesazinājās, tā kopumā pagāja nedēļa. Konts vel ciet, nauda iet uz beigām, bet ar Revolut nekāda progresa. Uzrakstīju pats – apsolija, ka sazināsies ar konkrēto departamentu un paātrinās procesu. Man tas likās dīvaini, kā arī līdzekļi gāja uz beigām – nolēmu pameiģināt noņemt no Revolut kartes naudu. Vau, viss sanāca, maksāt nevar, bet noņemt var? Ok, gala rezultātā es noņēmu visu naudu, kas man bija uz Revolut kartes. Diemžēl, lai izņemtu visu naudu no konta nācās šķirties no pāris simtu eur. Katrā ziņā, kad lielākā daļa naudas bija uz rokas, sirds mierīga, brīvi gaidīju, kad paši sazināsies ar mani.

Tā pagāja mēnesis, divi, trīs… Nopietni, trīs mēneši. Protams es to trīs mēnešu laikā vairākas reizes rakstīju “atbalsta” komandai un centos uzzināt, kapēc un kas tur notiek, bet viss nesekmīgi, jo viņiem nav nekāda tieša sakara ar departementu, kas nodarbojās ar mana tipa problēmām. Pēc trīs mēnešiem ar mani beidzot sazinājās cilvēks, no nepieciešamā departementa un lūdza man nosūtīt nodokļu deklerāciju. Viss, tur es sapratu, lai viņi iet trīs mājas tālāk. Trīš mēnešu laikā “bankai” neatradās brīdis, lai palūgtu papildus dokumentus. Es viņu izlamāju un pateicu, ka nekādus dokumentus es vairāk viņiem nesūtīšu. Tā es ieguvu iesaldētu Revolut bankas kontu un smuku premium karti, ko bērnam iedot, lai spēlē veikalus ar lellēm.

Es nesaku, ka banka ir slikta, vai banka ir laba, es tikai izklāstu, kā bija man. Cheers

5 Comments

  • andzejs strazdins

    Divreiz bija nepieciešamība charge back. Revolut 4 reizes rakstīja bezjēdzīgi vienas un tas pašas atbildes un atkārtoti pieprasīja tos pašus dokumentus. Reāli charge back neeksistē.
    Summas nebija lielas. Norakstīju zaudējumos.
    Revolut izmantoju pirkumiem eksotiskās valūtās un naudas izņemšanai no ārzemju ATM.

  • Viesturs Pumpurs

    Tad jau man ir paveicies. Revolut kontā nieka 10 EUR, konts neaktīvs, jo tiem dirsām no Revolut vajagot skaidru ID vai pases kopiju. No apmēram 500 aizsūtītajām pases un ID bildēm neviena neesot gana laba.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.